Subject: FW: Küsimus seoses: Regulation (EU) 2024/1781 ja Directive (EU) 2024/1799 ?
From: "TTJA Info" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 11:36:55 +0300

Tere

Edastame pöördumise vastavalt kuuluvusele Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumile.

Lugupidamisega

Mariko Männa

teabehalduse nõunik

Digiteenuste osakond

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

667 2024

From: Timo Talvik <[email-masked]>
Sent: Thursday, August 14, 2025 2:54 PM
To: [email-masked]; TTJA Info <[email-masked]>
Subject: Küsimus seoses: Regulation (EU) 2024/1781 ja Directive (EU) 
2024/1799 ?

Tere,

Olen pehme mööbli disainer ja tootearendaja, ning küsimus on otseselt seotud 
minu valdkonnaga. Palun kinnitage järgmised punktid seoses Regulation (EU) 
2024/1781 ja Directive (EU) 2024/1799 rakendamisega Eestis:

1.	Kas Eesti kavandab nende aktide kohaldamist ka pehme mööblile ning 
milline on praegune rakenduse-/transpositsiooni staatus? (Viide: Regulation 
(EU) 2024/1781 ja Directive (EU) 2024/1799.)
2.	Kes Eestis vastutab konkreetse parandatavuse nõuete järelevalve ja 
täitmise eest (milline asutus/üksus teostab turujärelevalvet)?
3.	Kuhu peaksid tootjad / disainerid edaspidi esitama Digital Product 
Passport’i (DPP) andmeid või küsima tehnilist juhendit mööbli kohta 
(kontakt/portaal)?

Palun lühike vastus või juhised, kuhu pöörduda detailsema info saamiseks.

Lugupidamisega,

Timo

Omit OÜ

5178101

omit.ee <http://omit.ee>

disain.omit.ee <http://disain.omit.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.